رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی

برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون اینکه متوجه شوید، باعث می شوند همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. اگر شما هم فکر می کنید همسرتان اشتیاقی برای برقراری رابطه زناشویی ندارد تا آخر این بخش از نمناک با ما همراه باشید تا ببینید چه رفتارهایی باعث سرد شدن همسر می شود.روابط زناشویی

رفتارهای نادرست زنانه و مردانه که موجب سرد شدن روابط زناشویی می شود

روابط زناشویی

رفتارهای زنانه و مردانه غلط در روابط زناشویی

1. زن هایی که در روابط زناشویی مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.

یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از همسرشان انجام کاری را می خواهند. برخی از خانم ها در حین روابط جنسی رفتارهایی از خود بروز می دهند که طی تحقیقات صورت گرفته مردان از این رفتارها بیزارند مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... البته ابراز احساسات درمورد رابطه جنسی با مثل یک پلیس ترافیک دستوردادن بسیار متفاوت است.

دانستنی های روابط زناشویی

2. زنهایی که در حین روابط زناشویی، بی تحرک هستند.

بسیاری از خانم ها در حین روابط جنسی فقط در تختخواب دراز می کشند ومسئولیت بقیه کارها با مرد است ، اگر چه این روش در قدیم به صورت یک عرف بوده اما امروزه شکایت بیشتر مردان از بی تحرکی زنان در تختخواب است و هیچ مردی این رفتار را نمی پذیرد زیرا مردان تمایل دارند که همسرانشان نسبت به آن ها واکنش نشان دهند.

روابط زناشویی

اشتباه ترین رفتارها در روابط زناشویی

3. زنهایی که به خودشان بی توجهند.

برخی از خانم ها بعد از ازدواج به ظاهرشان توجه چندانی ندارند زیرا می پندارند که بعد از ازدواج لازم نیست همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند اما باید بدانید در تحقیقات انجام شده مردان از زن هایی که به خودشان نمی رسند(مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها ) راضی نبوده و بد گویی می کردند . پس اگر می خواهید همسر خود را راضی نگه دارید و او را تحت تاثیر قرار دهید برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

اشتباهات رفتار زنان در روابط زناشویی با همسر

 روابط جنسی

رفتارهای غلط زن در روابط جنسی

4. زنهایی که از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.

برخی از زنان به صورت مداوم از جسمشان اعلام نارضایتی می کنند و به عبارتی غر می زنند ، باید بدانید که مردان از اینگونه زنان که به طور مداوم در حال غر زدن هستند بیزارند پس باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید و این گونه شوهرتان را تحریک کنید.

5. زنهایی که فقط وضعیت مادی مرد را در نظر می گیرند.

خیلی از زنها فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند ، باید بدانید که مردها از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق با آن هاست زیرا این رفتار خیلی ناعادلانه است.

اشتباهات زنانه در رابطه جنسی

رفتارهایی غلط زنان در روابط جنسی

رفتارهایی غلط زنان در روابط جنسی که مردان را سرد می کند

6. زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان صحبت می کنند.

بسیاری از خانم ها در مورد روابط قبلی خود صحبت می کنند که این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است .خودتان را جای همسرتان بگذارید مطمئنا دوست ندارید از روابط قبلی اش با دوست دخترهایش تعریف کند پس خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید.

7. زنهایی که لباس زیر زیبا نمی پوشند.

لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد. بهتر است با همسرتان درباره چه نوع لباس زیری صحبت کنید و بدانید که او چه می پسندد زیرا مردها سلیقه متفاوتی با یکدیگر دارند.

روابط جنسی

موفقیت در روابط زناشویی با تکرار نکردن این اشتباهات

8. زنهایی که در بستر زیاد صحبت می کنند.

بسیاری از خانم ها در حین روابط جنسی به بازگو کردن مسائل روزمره می پردازند (به طور مثال پرداخت قبض ها) این رفتار نادرست باعث نارضایتی مردان در روابط جنسی و متوقف کردن تحریک جنسی آن ها می شود.

رفتارهای نادرست زنان هنگام رابطه جنسی

9. زنهایی که تظاهر می کنند.

بعضی اوقات زنها آنقدر مشغله ذهنی دارند که نمی توانند روی یک موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند ، تحقیقات اخیر ثابت کرده اکثر مردها توانایی درک این مشکل را دارند پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، لازم نیست نقش بازی کنیم و است که به او حقیقت را بگویید .

 برقراری روابط جنسی

10 اشتباه نادرست زنان در برقراری روابط جنسی

10. زنهایی که هیچوقت رابطه جنسی را شروع نمی کنند.

شروع نکردن رابطه جنسی از طرف زن یک رفتار کاملا قدیمی و اشتباه است اگر چه این رفتار در آن زمان بسیار پسندیده بوده اما در دنیای امروز رفتاری غلط محسوب می شود.مردها دوست دارند که گاهی خانم ها شروع کننده روابط جنسی باشند ، پیش قدم شدن زنان برای روابط جنسی به معنای کوچک شدن آن ها نیست بلکه زنان با این کارشان می توانند همسرشان را بیشتر تحریک کنند.

توصیه آخر:

خصوصیات اخلاقی مردها با یکدیگر متفاوت است و این شما هستید که باید روحیات همسرتان را بشناسید و بدانید که کدامیک از این خصوصیاتتان شعله تحریک جنسی مردان را خاموش می کند.پس در این زمینه بهتر است با خود او صحبت کنید و از جواب او ناراحت نشوید و سعی کنید به اصلاح خودتان بپردازید و برای بهبود رابطه تان بکوشید.

روابط زناشویی

انتظار مردان از زنان در روابط زناشویی 

خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند

  • اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، همه اینکارها را انجام دهید.
  • اگر می خواهید یک زندگی جنسی قابل رضایت و خلاق داشته باشید، کارهای زیر را انجام ندهید.
  • اگر می خواهید ازیک رابطه جنسی عالی لذت ببرید، نباید رابطه جنسی را به یک کار روزمره تبدیل کنید و فقط آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید زیرا این کار می تواند خیلی خسته کننده باشد.
  • اگر می خواهید یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید نباید فقط هنگام ایجاد رابطه جنسی به ابراز احساسات بپردازید زیرا این کار باعث می شود که همسرتان گمان که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
  • اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی داشته باشید و همان کارها و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، برای همسرتان خسته کننده خواهید شد.
  • رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید و نباید به ت همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید با شما رابطه جنسی داشته باشد.با تنوع دادن به رفتارهای جنسی و اضافه کردن هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه دارید.
  • اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید و اگر بخواهیداو را مجبور به رابطه مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد.
  • یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند ، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتربه آن علاقه دارید.

روابط جنسی

اشتباه ترین رفتار مردان در روابط جنسی

رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی

بهداشت ضعیف

یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک زنان بوی بد بدن و بوی بد دهان است پس قبل از انجام روابط زناشویی با همسرتان حتماً دوش بگیرید زیرا زنان از مردهایی که بو بدهند بیزار هستند .علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها درتحریک خانم ها موثر است.

برقراری روابط زناشویی

4 اشتباه مردان در برقراری روابط زناشویی

سست نباشید

زنان به مردانی کشش نشان می دهند که ذر روابط جنسی مثل یک مرد واقعی رفتار کنند و رفتار مشمئز کننده اواخواهری نداشته باشند .از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.

چند اشتباه مردانه در زندگی زناشویی

خشونت بیش از حد

یکی از خصوصیات بدی که می تواند روابط جنسی را تحت تاثیر قرار دهد خشونت بیش از حد در روابط زن و مرد است . زن ها در روابط جنسی از مردی خوششان می آید که ملایم و در عین جال محکم رفتار کند ؛ رفتار خشونت آمیز در روابط جنسی می تواند تحریک جنسی در زنان را سرکوب کند و باعث شود که زنان از روابط جنسی هیچ کونه لذتی نبرند.

اشتباهات مردانه در روابط جنسی

اشتباهات مردانه که موجب دلزدگی زنان از روابط جنسی می شود

رفتارهای عجله ای

یکی از عواملی که کشش طرف مقابل را به رابطه جنسی کاهش می دهد بدون مقدمه رفتن سر رابطه جنسی است. زنها برای تحریک جنسی نیاز به عشق و پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.پس اگر شما جزو آن دسته از مردانی هستید که بدون پیش نوازی به سراغ رابطه جنسی می روید باید بدانید این کار شما همسرتان را ناراحت می کند پس اگر او نیز رفتاری اشتباه داشت دیگر گلایه نکنید.


روابط زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - نمناک

namnak.com/رفتارهای-غلط-زن-مرد-در-روابط-زناشویی.p1743
رتبه: ۴٫۷ - ‏۳٬۷۶۷ رأی
روابط زناشویی و زناشویی و رفتار های غلط در روابط زناشویی و راهنما و اصول روابط زناشویی را در بخش سلامت جنسی سایت نمناک ببینید.
رتبه: ۴٫۶ - ‏۲۵۹ رأی
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی در این بخش به حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند می پردازد که شامل یک سری صحبت هایی است که شاید ناآگاهانه هر روز خانم ها ...
۹ بهمن ۱۳۹۵ - رفتارهای اشتباه مردان و زنان در روابط جنسی:رفتارهای نادرست و اشتباه مردان و زنان در حین رابطه ی جنسی با دلگرم همراه باشید تا با اشتباهات زنان و ...

8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/mistakes-women-s-sexual.html
ارگاسم ,اوج لذت جنسی,لذت جنسی ,زمان ارگاسم زنان ,زندگی زناشویی, روابط زناشویی, آموزش روابط زناشویی, روانشناسی زناشویی, دانستنیهای جنسی ,مردان عاشق , ... در این مطلب 8 اشتباه این چنینی و راه حل تبدیل آنها به رفتارهای کارآمد را شرح داده ایم.
روابط زناشویی آموزش روابط زناشویی زندگی زناشویی,روانشناسی زناشویی ... درباره تفاوت های زن و مرد صحبت شده ولی برای بیشتر مردها رفتار زن ها همچون یک راز است و ...

رفتار غلط زن و شوهر در روابط زناشویی

www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/793/رفتار-غلط-زن-و-شوهر-در-روابط-زناشویی.html
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - این رفتار، نشانه بی‌احترامی و حتی گاهی نشانه تحقیر است و در عین حال باعث بیشتر شدن اختلافات می‌گردد. طفره رفتن، هیچ چیز را حل نمی‌کند و بر ...

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی | کلوپ آموزش

www.learncloob.ir › خانواده و زندگی زناشویی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود را در این مطلب بخوانید.

رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی - تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2488-رفتار-نادرست-مردان-هنگام-رابطه
رفتار اشتباه مردان با زنان هنگام رابطه زناشویی. ... برخی رفتارهای نادرست مردان حین رابطه جنسی. فانتزی‌های غیرعملی ... رفتارهای نادرست در روابط زناشویی.

رفتارهای نادرست مردان در زندگی زناشویی - تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2332-رفتار-نادرست-مردان-زندگی-زناشویی
رفتارهای نادرست و غلط مردان در زندگی زناشویی. ... زنان زیرک می دانند که گاهی باید چشم های خود را روی عادت بد همسرشان ببندند و ... رفتارهای نادرست در روابط زناشویی.

9 رفتار غلط خانم ها که روی اعصاب مردان است!! - سیمرغ

https://seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۸ شهریور ۱۳۹۲ - شما به عنوان یک زن می‌دانید چه چیزهایی بیشتر از همه یک مرد را آزار می‌دهد؟ تا به حال شده با .... 15 دلیل مردانه برای سردی روابط زناشویی!؟ اگر همسرتان را ...

برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2004-برخورد-اشتباه-مردان-زنان-زناشویی
برخورد اشتباه مردان با زنان،رفتار اشتباه مردان،برخورد غلط مردا نبا زنان در زندگی زناشویی،اشتباهات مردان در رابطه با همسر،بعض از امور هستند که به روابط شما آسیب ...

مردان از این نوع رابطه جنسی با زنان نفرت دارند!! - طومار | مجله ...

https://toomar.net › خانه › مطالب › بهداشت و سلامت › سلامت جنسی
رتبه: ۵ - ‏۱۱۸ رأی
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - زنان بدانند که مردان اصلا این رفتارهای زنانه در زمان رابطه جنسی را دوست ندارند. ... دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های رادیویی در این خصوص می گوید:پیام هایی مانند ... رفتارهای غلط زنان در رابطه جنسی.
۵ شهریور ۱۳۹۰ - متخصصین روابط جنسی می‌گویند زن‌ها هم به اندازه مردان در روابط جنسی ... به طور کلی، مردها دوست دارند زنان هم به همان اندازه خودشان برای شروع اقدام کنند.

روابط همسران - چارخونه

www.charkhoneh.com/content/920508165
رتبه: ۸٫۳۱۰ - ‏۳ رأی
بدترین اشتباهات دوران نامزدی معجزات روابط زناشویی در زندگی نوشیدنی هایی برای ... ممنوعیت رابطه جنسی رازهایی درباره مردان کاندوم زنانه در رابطه زناشویی رفتار زن و ... طبیعی کلیدهای بهبود روابط زناشویی مشکلات جنسی در خانواده باورهای غلط زنان در ...

سرد کننده های روابط زناشویی - مشاوره ازدواج و خانواده

nikhamrah.com/family/matrimonys/coldness-in-marital-relationships/
چرا زوجین از روابط زناشویی سرد می شوند. زن هایی که به گونه ای رفتار می کنند که گویی از معاشقه و رابطه جنسی خوششان نمی آید. زن هایی که درباره ...

رفتارهای اشتباه مردان – سایت روانشناسی و مشاوره

sedayearamesh.com › مشاوره خانواده و زوج
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - یکی از دلایلی که باعث می شود زنان در رابطه خود ناامید شوند و رابطه زناشویی به حاشیه کشانده شود این است که برخی از مردان در رفتار، کلام و ادبیات ...

توصیه مختصص برای برقراری رابطه جنسی در زمان بارداری ...

www.dohaclinic.org/.../3868-توصیه-مختصص-برای-برقراری-رابطه-جنسی-در-زمان-...
تغییر در رفتارهای جنسی نباید عاملی برای اختلال در رابطه بین زن و شوهر ... بین زن و شوهر محدود و بعضا قطع می شود و درصدد تقویت این باور غلط هستند که در طول این ... غلط ریشه در این طرز تفکر دارد که اولا:«زن ابزار جنسی است که مردان از آنها برای رفع ... وی با تاکید بر اینکه ناآگاهی یک زوج در برخورد با روابط زناشویی دوران بارداری ...

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - 2 | خواندنی ها

https://khaandaniha.ir/news/191574/رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی-2
۱ خرداد ۱۳۹۶ - رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی در این بخش به حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند می پردازد که شامل یک سری صحبت هایی است که شاید ...

افراد موفق در روابط جنسی | بانک دانستنی های زناشویی نیک طب

https://nikteb.com/tag/افراد-موفق-در-روابط-جنسی
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳. در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین ...

ادبیات رفتار با همسر را بدانیم – به دخت

behdokht.ir › ادبیات رفتار با همسر را بدانیم
۲ اسفند ۱۳۹۱ - مسأله دیگر، تفکر غلط زن و شوهر در بحث نیازهای جنسی است که تصور می‌کنند ... یعنی زن نمی‌داند که مرد او چگونه و از چه چیزی در زندگی زناشویی لذت می‌برد. ... توصیه مشاوران به همسرانی که در روابط زناشویی خود دچار مشکل شده‌اند، درمان هر ...

اصول موفقیت در روابط زناشویی - گروه تحقیقاتی کرامت

https://keramatzade.com/Principles-of-Success-in-Marital-Relationships
۶ آذر ۱۳۹۶ - اصل اول: درک متقابل یا همدلی دوطرفه در روابط زناشویی ... 2- رفتار، اعمال و گفتاری که از طرف مقابل می بینیم بیانگر همه وجوه واقعی احساس او ... در روابط میان زن و مرد، تفاوت های موجود میان این دو جنس درواقع مکمل آنان بوده و به هرکدام از ...
۱ شهریور ۱۳۹۳ - حدادی معتقد است که مردان و زنان نگرش متفاوتی به رابطه جنسی دارند؛ مردان ... این نوع روابط جنسیتی و نیز نوع رفتار مردان در روابط روزمره برای زنان ...
توسط مرقاتی خویی - ‏2012 - ‏مقالات مرتبط
دلیل عمده کاهش روابط جنسی، هم در زنان و هم در مردان ترس از صدمه به جنین ذکر شد. ... نتیجهگیری: برخی مشـکلات و باورهـ ای غلـط در رفتـار جنسـی در دوران بـارداری وجـود ...
اکثر زنان و مردان در برقراری رابطه جنسی صحیح منتظر می شوند تا همسرشان اقدام به ... دهد که این رفتار مرا به یاد یکی از خوانندگان ایرانی می اندازد که برای اجرا به یکی از ... جنسی در خارج از چارچوب روابط زناشویی می کشاند و بدین ترتیب خیانت به همسر ...
۵ بهمن ۱۳۹۲ - رازهایی از زنان که مردان باید آن را بدانند ؛ هشت دلیـل برای خـوشحالی ... دل خانم ها را آب می کند) ؛ راههای بهتر شدن رفتار مردان و بهبود زندگی زناشویی (از ... یک زن نگویید را برای تکمیل مطالبی که بخاطر بهبود روابط زناشویی ... غلط کردم ؟

جام جم سرا - مشکلات روابط زناشویی در دوران بارداری

jamejamonline.ir › جام جم سرا › سلامت › سلامت جنسی
۳ آذر ۱۳۹۴ - یک رفتار شناس جنسی گفت: روند وشکل روابط زناشویی در دوران بارداری ... غلط ریشه در این طرز تفکر دارد که اولا:«زن ابزار جنسی است که مردان از آنها ...

بهبود روابط زناشویی با اصلاح رفتارهای غلط | آگاه باشیم

https://agahbashim.com › ... › همسرانه › بهبود روابط زناشویی با اصلاح رفتارهای غلط
رتبه: ۱۰۰% - ‏بازبینی توسط امیر ابوالمعصوم
۴ روز پیش - پادکست بهبود روابط زناشویی با اصلاح رفتارهای غلط ... زندگی شان مشکلی ندارند و با همدیگر خوب هستند، اما زمانی که زن و مرد نسبت به هم سرد باشند ...

ارتباط و تعامل زن و شوهر در خانه - مجله پزشکی دکتر سلام

https://www.hidoctor.ir/282200_ارتباط-و-تعامل-زن-و-شوهر-در-خانه.html/
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - رفتار و نوع گفتار در محیط خانواده و به خصوص بین زن و مرد در تحکیم روابط زناشویی و آرامش بخشی زندگی مشترک نقش بسیار مهمی دارد.برخی زمان ها ...

رازهایی که هر زنی باید بداند! - ایسنا

https://www.isna.ir/news/91062816783/رازهایی-که-هر-زنی-باید-بداند
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - معمولا اگر زن نتواند رفتار درست و بجایی با همسرش داشته باشد مرد نیز عشق ... است و همین امر علت بروز مشکلات بسیاری در روابط زناشویی شده است.

[PDF]ظرافت های فهم همسران

modares.ac.ir/uploads/hamsardari-zerafatehamsaran.pdf
هـدف مؤلفـان ایـن کتاب، بررسـی واقع بینانـه روابـط زن و مـرد و علل ... رفتارهـا و عملکردهـای آنـان و بهبـود روابـط آنـان بـرای زندگـی شـاد و بهتـر اسـت. ایـن کتـاب ... میانسـالی در مـردان در روابـط زناشـویی بسـیار تنش آفریـن اسـت و چـرا نبایـد چنیـن باشـد؟ ... اختصـاص دارد و روش هـای درسـت و غلـط بـرای تغییـر و اصـالح مردهـا بیـان خواهـد شـد.
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - محققان فعال در زمینه روابط زناشویی، هر روزه تحقیقات تازه ای انجام می‌دهند که ثابت می‌کند تمایلات جنسی زن و مرد خیلی بیشتر از آن چه که فکر ...

۱۲ خصیصه در یک زن که مردان نمی توانند در برابرشان مقاومت ...

www.perartsia.com/1395/09/20/۱۲-خصیصه-در-یک-زن-که-مردان-نمی-توانند-در/
خیلی از زنان در واکنش به رفتار بی فکرانه ی مردان ناراحت و ویران می شوند. مردان گاهی اوقات رفتار آزار ... در دنیای جاذبه، راست و غلط مهم نیست. چیزی که مهم است این است ...

10 باور اشتباه در مورد روابط زناشویی | کدبانوی ایرانی

kadbanoo.net/10-باور-اشتباه-در-مورد-روابط-زناشویی/
10 باور اشتباه در مورد روابط زناشویی - فکر می کنید رابطه تان شکست خورده است چون شما و همسرتان قوانین یا استانداردهای خاصی را ... زنان و مردان ذهن متفاوتی دارند.
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - مردان می توانند جزئیات بیشتری در هفت اشتباه رابطه جنسی با زنان را در زیر ... فکر نکنید اگر یک رفتار جنسی سه بار اول کار کرد، سه بار بعدی هم ...

بزرگترین اشتباهات جنسی زنان در رابطه جنسی کدامند؟ | ستاره

setare.com/fa/news/9049/بزرگترین-اشتباهات-جنسی-زنان-در-رابطه-جنسی-کدامند
۶ بهمن ۱۳۹۵ - برخی از رفتار و اعمال زنان در طول رابطه جنسی باعث سردی و یکنواختی آن می‌شود. یکی از ... اشتباهات جنسی خانم‌ها در روابط جنسی. اشتباه اول: زنان ...

بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می ...

namehnews.ir/fa/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور-درمان-می‌...
ممکن است سردی در رابطه زناشویی در زن ظاهر شود اما عامل اصلی بروز مشکل در مرد یا ... می‌شود که زن‌ها به‌ویژه زن‌های جوان برای درمان سردی روابط دنبال دارودرمانی نباشند در ... یکی از این رفتارهای غلط تماشای فیلم‌هایی است که با بدن پوشیده زن سرو کار ندارد.
رتبه: ۵ - ‏۱۳۰ رأی
زنان توجه نکردن به خواسته جنسی و خواسته عاطفی را جزء بیشترین رفتار غلط مردان می دانند. تلاش کنید با ... رفتار غلط مردان در حل اختلاف های زناشویی ، انتظار خطا از خود و همسرشان است. زمانی احساس می ... علت و پیامد های روابط فرازناشویی · نوشته بعد ...

تفاوت رفتارهای جنسی زن و شوهر( خیلی مهم! حتماً با دقت ...

mehcom.com/تفاوت-رفتارهای-جنسی-زن-و-شوهر-خیلی-مهم/
رفتارهای جنسی زنان و مردان با هم متفاوت می باشد و همین اختلاف باعث بروز یکسری ... برای بیشتر مردان ، روابط جنسی مهم ترین گواه آن است که همسرش دوستش دارد.

[PDF]ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﻟﮕﻮﻱ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﻱ ﺟﻨﺴﻲ ﺩﺭ ﺯﻧﺎﻥ ﻣﺘﺄﻫﻞ

sbmu.ac.ir/uploads/بررسی_الگوی_رفتارهای_جنسی_در_زنان_متأهل.pdf
۱۲ دی ۱۳۸۹ - ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻣﻘﺎﺭﺑﺖ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﻏﻴﺮﻣﻌﻤﻮﻝ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﻴﻦ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﻱ ﺟﻨﺴﻲ ﻏﻴﺮﻣﻌﻤﻮﻝ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺐ ... ﮔﻔﺘﮕﻮ ﭘﻴﺮﺍﻣﻮﻥ ﻛﻴﻔﻴـﺖ. ﺭﻭﺍﺑـﻂ. ﺟﻨﺴﻲ ﺯﻧﺎﺷﻮﻳﻲ. ﺣﺘﻲ ﺑﻴﻦ ﻫﻤﺴـﺮﺍﻥ ﺑـﻪ ﻧـﺪﺭﺕ ﺻـﻮﺭﺕ ﻣـﻲ ... ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺟﻨﺴﻲ ﺑﻴﻤﺎﺭﺍﻥ ﻣﺮﺩ ﻣﺘﻤﺮﮐـﺰ ..... ﻫﺎﻱ ﺟﺴﻤﻲ ﻭ ﺭﻭﺍﻧﻲ ﻧﺎﺷﻲ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﻱ ﺟﻨﺴﻲ ﻏﻠـﻂ ﻭ ﺗﺤـﺖ.
توسط M Barati - ‏2014 - ‏بیان شده در 10 یافته - ‏مقالات مرتبط
در مقدار تمایل جنسی در زن و مرد از مهم ترین علل. با این حال بر ... زوجهای راضی از زندگی زناشویی دچار اختلالاتی در روابط. تعاریف، ... ولی باورها و رفتارهای جنسی آموختنی هستند؛ بنابراین ... غلط و یا نمیدانم نمره صفر در نظر گرفته شده و کسب. ازدواج در ...

حد مجاز روابط جنسی در دوران نامزدی - دوترکه

2tarke.com/4929/حد-مجاز-روابط-جنسی-در-دوران-نامزدی/
دختران مجردی که با رفتار های غلط همیشه بدون شوهر باقی میماند !! ... روابط زناشویی بین زن و شوهر بسیار مورد تاکید و سفارش اسلام قرار گرفته است و در بسیاری روایات از آن بعنوان شکلی از ... آیا افزایش تعداد رابطه جنسی سرطان در مردان را کاهش می دهد ؟
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی * زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند * یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از همسرشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می ...
به نظر می رسد مردان، در هر زمانی از شبانه روز که رابطه زناشویی داشته باشند، پس از آن ... گرچه زنان نیز گاهی پس از رابطه زناشویی خواب آلوده می شوند ولی این پدیده در مردان ... است تا حدی توضیح دهنده رابطه میان برقراری روابط زناشویی و پیوند عاطفی باشد. ... [2614 کلیک]; » [2614 کلیک]; » رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی [9652 ...
مرد باید در خانه پادشاه و زن نخست وزیر باشد » یعنی اینکه با وجود اینکه مرد ... ۱- زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از روابط جنسی و معاشقه خوششان نمی آید.
رتبه: ۴٫۸ - ‏بازبینی توسط admin
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - زنان میل دارند پیش از درگیر شدن در روابط زناشویی از نظر عاطفی سیراب شوند، در چنین ... و در رعایت آنها بکوشد، پس مردان باید با مطالعه و دقت در رفتارهای زنانه، به شناخت دلتنگی ها، ... انتخاب این گزاره ی غلط هیچ اثر مثبتی ندارد.
۱ بهمن ۱۳۹۵ - متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از: 1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.
وی ادامه داد:«نکته مهم دیگر که در سردی روابط زناشویی موثر است بی توجهی به ایفای ... باازدواج زن ومرد نقش تازه ای به نام نقش همسری را عهده دار می شوند اما گاه یادمان می رود که ... این است که برخی زوجین تمام اوقات فراغت خود را پر می کنند و این کار غلط است.
هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و ... رفتارهایی مانند عشوه و ناز زنانه قبل از نزدیکی بشدت سبب تحریک مرد می شود.

خیانت در رابطه زناشویی، علتش چیست؟ - نی نی بان

https://niniban.com/fa/news/103081/خیانت-در-رابطه-زناشویی-علتش-چیست
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - خیانت، زن و مرد نمی شناسد و وقتی سر و کله اش در زندگی مشترک پیدا می شود، ... خیانت در روابط زناشویی عمدتا به رفتارهای خارج از چارچوب خانواده گفته می .... افتد، باید خیانت را یک رفتار بد و غلط دانست و نباید شخصیت فرد را خرد ...
۲۸ مهر ۱۳۹۳ - رابطه با مردان, آموزش حرف زدن عاشقانه, روانشناسی رفتار با آقایان, چگونه با مردان عشق بازی کنیم, مردان در رابطه چه می خواهند, خواسته مردان از زنان.

چه عواملی باعث سرد شدن مردان در روابط جنسی میشوند؟ - ویکی ...

https://www.wikiravan.com › زنگ تفریح › خانم ها بخوانند
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - داشتن روابط صمیمانه جنسی لازمه زندگی موفق زناشویی است. در زیر به برخی از رفتارهای زنان که به سرد شدن مردان در روابط جنسی منجر میشود اشاره شده ...

نقش مهارت جنسی در تداوم زندگی زناشویی - سلامت آنلاین

www.salamatonline.ir/news/21284/نقش-مهارت-جنسی-در-تداوم-زندگی-زناشویی
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - یکی از مهارت های لازم برای داشتن روابط جنسی سالم و لذت بخش، این است که ... یک مساله دیگر که جز باورهای غلط بین زوجین است، این است که غالبا زنان و مردان ... های جنسی مجموعه ای از توانایی هایی هستند که قدرت سازگاری و رفتار مثبت ...
از دیر باز رفتارها و روابط جنسی و زناشویی مورد توجه بشر بوده است. در تمامی ادیان ... این حالت در مردان با نعوظ یا سفت شدن آلت تناسلی مشخص مـی شـود و در زنان با لزج شدن مجرای تناسلی یا مرطوب شـدن مهبـل و سـفت شـدن نوک سینه ها. ... باورهای غلط جنسی.
وقتی بدانید آنها چه جور آدم هایی هستند، می توانید بهتر رفتار کرده و در طول رابطه بهتر .... این موضوع نیز یکی از دلایل سرد شدن مرد از زن در روابط زناشویی می باشد.

روش مناسب تحریک جنسی شوهر - پارسی طب

https://fa.parsiteb.com/روش-مناسب-تحریک-جنسی-شوهر/
رتبه: ۴ - ‏بازبینی توسط پارسی‌طب
چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

۱۱ اشتباه زنان هنگام رابطه جنسی - وبسوار

websavar.ir/fa/news/3657/۱۱-اشتباه-زنان-هنگام-رابطه-جنسی
۲۳ تیر ۱۳۹۳ - برخی از زنان فکر می‌کنند نقش بازی کردن مردان را شیفته آنان می‌کند، اما به ... دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه‌های رادیویی در ... زمانی که وی در رابطه جنسی به درستی رفتار می کند، برای تشویق عشقتان ...

راز های رفتاری در مردان را بدانید!!!

babafars.ir › صفحه اصلی › گوناگون › بابافارس - سوالات زناشویی وجنسی
ممکن است برداشت غلط از یک رفتار، باعث خاتمه یافتن یک رابطه‌ی عاطفی شود. ... شاید به این خاطر که آنها در مجموع به ازدواج جدی‌تر و سخت‌گیانه‌تر از زنان نگاه می‌کنند. ... برای بیشتر مردان، انجام ورزشهای دونفره و روابط زناشویی، آنها را به شریک ...

چگونه همسر خود را تحریک کنیم - هنر زندگی

honarehzendegi.com/fa/reader/چگونه-همسر-خود-را-تحریک-کنیم
برای دریافت مشاوره روابط زناشویی و جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره ... اگر بتوانید رفتار سکسی خود را تغییر دهید، برای همسر شما درست به مانند این خواهد بود ... یکی از کارهای اشتباه زنان در تحریک مردان تظاهر به لذت بردن از برقراری رابطه و ...

افکار غلط زنان درباره رابطه جنسی - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/134211/افکار-غلط-زنان-درباره-رابطه-جنسی
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با رفتار زنانه خود نگران باشند. ... باید تفکرات قدیمی در روابط جنسی نظیر عدم جذابیت جنسی طرفین را کنار ... فشارهای روزمره زندگی، کار و خانواده باعث عدم برانگیختگی جنسی مردان می شود.

روابط زناشویی پرتنش ایرانی ها - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/237562/روابط-زناشویی-پرتنش-ایرانی-ها
۴ شهریور ۱۳۹۴ - دکتر اساعیل غلامی‌پور؛ یافته‌های پژوهشی در باره نگرش ها و رفتارهای جنسی در ... رضایت پایین از روابط جنسی- عاطفی زناشویی در بین زنان و مردان، ...

8 رفتار زنان که مردان از آن ها متنفرند ! - وارونه

varune.com/8-رفتار-زنان-که-مردان-از-آن-ها-متنفرند/
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - آیا به رابطه خود بیش از اندازه اهمیت می دهید ؟ مردان کدام رفتارهای زنانه را نمی پسندند ؟ما پاسخ این سوالات را برای شما جمع آوری کرده ایم : - اهمیت بیش از ا.

[PDF]ﺧﺸﻮﻧﺖ ﺟﻨﺴﻲ در ﺧﺎﻧﻮاده: ﻳﻚ ﭘﮋوﻫﺶ ﻛﻴﻔﻲ

www.ensani.ir/storage/Files/20180210160734-9748-122.pdf
توسط رضائی - ‏2017
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ﻧﻮاده، زﻧﺎن، ﻣﺮدان، ﺧﺸﻮﻧﺖ ﻋﻠﻴﻪ زﻧﺎن. . 1. ﻣﻘﺪﻣﻪ و .... دﻳﺪه در رواﺑﻂ ﺟﻨﺴﻲ زﻧﺎﺷﻮﻳﻲ ﺧﺎﻧﻮادﮔﻲ، ﭼﻪ ﻧﻮع رﻓﺘﺎرﻫﺎﻳﻲ را ﺧﺸﻮﻧﺖ ﻋﻠﻴﻪ ﺧـﻮد ..... ﻣﺴﺄﻟﻪ آﻣﻮزش ﻏﻠﻂ ﻣﺎدرم در ﻣﻮرد ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺟﻨﺴﻲ اﺳﺖ.

رازی که مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/fa/news/43817/رازی-که-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند
۷ آبان ۱۳۹۲ - یکی از این رفتارهای غلط تماشای فیلم هایی است که با بدن پوشیده زن سروکار ... اگر مرد در روابط زناشویی در ظاهر و در کوتاه مدت برنده باشد و با بی ...
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - یعنی زن و شوهر (در روابط جنسی) مشکل دارند؛ اما (به متخصص) برای حل مشکل .... ضعف فرهنگی است که به زن و مرد یاد نداده‌اند چه رفتاری داشته باشند.
معمولا حین رابطه ی جنسی و روابط زناشویی، برای آمادگی بیشتر، زنان میل به توجه و ... این تفکرات و بهتره بگیم افسانه های غلط، نقشی رو به زن و مرد القا و مرزی رو بین ...
۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ممکن است برداشت غلط از یک رفتار، باعث خاتمه یافتن یک رابطه‌ی عاطفی شود. ... برای بیشتر مردان، انجام ورزشهای دونفره و روابط زناشویی، آنها را به ...

شناخت جنس مخالف - کارنیل

karnil.com/fa/landing/44-شناخت-جنس-مخالف.html
یه سری تفاوت های جنسیتی بین زن ومرد وجود داره که آگاهی نسبت به اونا لازم ... یکسان فرض کردن جنسیت ها ویا برداشت های غلط از اونا باعث ایجاد به سری اختلاف بین زوجین یا .... آرام نیا آن را ترجمه کرده اند و موضوع آن روابط زن و مرد- اعتماد به نفس و رفتار جنسی است. ... مدیریت زمان در زندگی زناشویی: تمام زندگی تان را برنامه ریزی کنید ...
زنان بیش از مردان در همه موارد و به ویژه به هنگام آمیزش جنسی، حیا می‌کنند، تا آنجا که ... یکی از رفتارهای غلط اکثر مردان، عجله برای ارضا و یا تخلیه خود است که سبب ...

رفتار جنسی اشتباه آقایان - مرکز مشاوره خانواده روانشناسی ...

www.nedayemehr.ir/روانشناسی-جنسی-زناشویی.../940-رفتار-جنسی-اشتباه-آقایان
یا اینکه چگونه رفتاری در روابط جنسی صحیح و کدام اشتباه می باشد. ... هنگامی که مردی با زنی مقاربت می کند، دخول آلت مردانه به قدری حس قوی ای در مرد ایجاد می کند که ...

رفتار صحیح مرد و رفتار صحیح زن | روابط زناشویی - روزگار

rouzegar.com/psychology/.../proper-behavior-of-male-and-female-correct-behavior
بازگشت همسر به خانه, رفتار صحیح مرد, رفتار صحیح زن, افراد خانواده, حضور همسردر خانه, منتظر ورود همسر, موقع ورود همسر به خانه.
وارد نشده: غلط
کارشناسان روابط زناشویی می گویند: با پاسخ ندادن به طرف مقابل، این حس را به ... باید بدانید دعوا کردن زن و مرد با هم نشانه این است که می خواهند رابطه خود را درست کنند.
یک اشتباه زنان در روابط زناشویی این است که خود را دست کم می‌گیرند و بی‌ارزش ... زنان و مردان نسل ما و نسل پیش از ما، کمی در روش تفکر، عمل و رفتار با هم تفاوت دارند.
رتبه: ۴٫۸ - ‏۵ رأی
رازهای مردانه در زندگی زناشویی که زنان باید بدانند این کلمه زندگی ... رازهایی که مردان از همسرشان پنهان می کنند 20 کاری که مردان متاهل نمی توانند انجام دهند قوانین غلط ازدواج که باید در زندگی زناشویی تان آنها را دور بریزید پیشنهادهایی ... وقتی شوهرتان با شما قهر می‌کند چگونه رفتار کنید؟ ... تاثیر ویران‌کننده استرس بر روابط همسران!

روابط زناشویی چرا خراب و سرد می شود؟ | هدانا | HADANA.IR

hadana.ir › ... › مسائل جنسی › روابط زناشویی چرا خراب و سرد می شود؟
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - روابط زناشویی پایه ای محکم از زندگی مشترک است که زوج ها به اشتباه با رفتارهای غلط منجر به سردی و تیرگی در این روابط می شوند. اینکه چرا مرد یا ...
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - بسیاری از خانم ها نگران این رفتار هستند و سعی دارند وقار را در رفتار خود حفظ کنند. ... مردان از زنان می خواهند که در هنگام برقراری رابطه جنسی خود را رها کنند و اگر ... برای مردان است و یا اینکه زنان تمایلی به برقراری روابط جنسی ندارند.
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺗﺄﺛﻴﺮ آﻣﻮزش ﺟﻨﺴﻲ ﺑﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ راﺑﻄﻪ زﻧﺎﺷﻮﻳﻲ زﻧﺎن ﺑـ. ﺎردار. اﻧﺠﺎم ﻳﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ .... زن اﺳـﺖ ﻛـﻪ. ﻣـﻲ. ﺗ. ﻮاﻧـﺪ ﺗﻐﻴﻴـﺮات ﻋﻤﻴـﻖ. ﺟﺴﻤﻲ، رواﻧﻲ و رﻓﺘﺎری اﻳﺠﺎد ﻧﻤﺎﻳﺪ . اﻳﻦ ﺗﻐﻴﻴﺮات ... رواﺑـﻂ. ﺟﻨﺴـ. ﻲ. در. ﺑـﺎردار. ،ی. ﻛـ. ﺎﻫﺶ. اﺣﺴـﺎس. ﺟﺬاﺑ. ﺖﻴ. ﺎﻓﻛ. ﻲ. ﺑـﺮا. ی. ﻫﻤﺴـﺮ،. ﺗـﺮس. از. آﺳـ. ﺐﻴ. ﺑـﻪ. ﻴﺟﻨ. ﻦ، ..... ﻲ. زﻧﺎن و ﻣﺮدان، ﺗﻐ. ﻴﻴ. ﺮات ﭼﺮﺧﻪ ﭘﺎﺳﺦ ﺟﻨﺴـ. ﻲ. در. ﺑﺎردار. ،ی. ﻃﺮح. ﺑﺎورﻫﺎ. ی. ﻏﻠﻂ ﺟﻨﺴ. ﻲ. راﻳـﺞ و ﺑـﻪ.

مشاوره و آموزش روابط زناشویی پایدار و موفق | مشاوره تلفنی ...

https://alosalammoshavere.com/مشاوره-آموزش-روابط-زناشویی/
آموزش روابط زناشویی صحیح و پایدار تاثیرات تضمینی مثبتی در زندگی ... زن و شوهر در زندگی مشترک خود با مسائل و موقعیت‌ های بسیاری مواجه می‌ شوند که نیاز به ...
۵ مهر ۱۳۹۵ - تخیلات جنسی زوجین تا عوارض آن بر زن و مرد:نداشتن آگاهی از روابط جنسی ... موجب تصورات غلط زن و شوهر از ماهیت و چگونگی انجام روابط زناشویی می شود. ... مرتب مجبور باشد به رفتارهای جنسی فکر کند و در واقع به خیالپردازی بیش از ...

۱۸ راز مخفی که مردها به زبان نمی آورند - دکتر محمدپور

drmohammadpoor.com/390/18-راز-مخفی-که-مردها-به-زبان-نمی-آورند.html
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - مردها دلشان میخواهد که زنان چه چیزی در مورد آنها بدانند؟ ... گذاشتن افکار یا احساسات ،روابط خود را با شرکایشان قوی می کنند. ... آنها با یکدیگر چگونه اند و رفتار و گفتار پدر با شریکش می تواند رفتار و گفتار یک مرد با همسرش را پیش بینی کند. ... مردان نزدیک به دو برابر زنان در مورد رابطه جنسی خیالبافی می کنند، و ...

لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در رابطه جنسی

esfahanpatogh.com › زناشویی › دانستنیهای جنسی
۳ مرداد ۱۳۹۱ - 1 – روابط جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد (بعد ... 2- رابطه جنسی یک نوع رفتار است ولی پانتومیم یا حرکت نمایشی نیست و ما باید در ... 3- باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی که از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب ...

تفاوتهای جنسیتی در شخصیت و رفتار اجتماعی | دکتر سید ...

drkalantar.com/تفاوتهای-جنسی-در-شخصیت-و-رفتار-اجتماعی/
۹ دی ۱۳۹۶ - تفاوتهای جنسیتی در شخصیت و رفتار اجتماعی مردان و زنان تا چه اندازهای از نظر شخصیت و ... روابط دوستی مردان با مردان دیگر از روابط دوستی زنان با زنان دیگر سطحی تر و کمتر زنان در برخی فرهنگ ها ... تعمیم افراطی؛ درست یا غلط؟
رفتارهای غلط در روابط زناشویی بسیار زیاد می باشد که ما در این بخش به حل این مساله ... اثرات خیانت زناشویی به عنوان مثال در این خانه مرد و زن در حال پرخاشگری و ...

عشق خود را همیشگی کنید (روابط عاطفی پایدار بین آدم و حوا) - ...

https://evand.com/events/روابط-عاطفی-پایدار-بین-آدم-و-حوا-28063
رفتارهای غلط زن و مرد در زندگی زناشویی. نیاز به مشاوره زناشویی دارید؟ با ما همراه باشید در مجموعه سمینارهای تابستانه آندرومدا. آشنایی قبل از ازدواج. بهبود روابط ...
۹ خرداد ۱۳۹۷ - به عقیدهٔ این روان‌شناس، مهم‌ترین انگیزهٔ زن و مرد متأهلی که به‌سوی روابط ... رفتارهای زشت، نق‌زدن‌های دائمی، نزاع‌ها و مجادله‌های فراوان دستورالعمل مناسبی برای ایجاد سردرد است و در تصور برخی همسران، البته به غلط، خیانت بهترین راه فرار ...
۱۰ دی ۱۳۹۲ - برخی اعتقادات غلط که به دین نسبت داده می شود، در کنار ... مرد یا گرایش او به زنان دیگر باید به هر نوع رابطه ای تن دهد، باعث رواج این نوع خشونت علیه ... بی تردید شرع اجازه چنین رفتاری را در روابط زناشویی نمی دهد و فقهایی که چنین ...

10 نشانه خطرناک زندگی زناشویی را جدی بگیرید - نبض ما

https://nabzema.com/39020/10-نشانه-خطرناک-زندگی-زن-و-شوهر-را-جدی-بگی
رتبه: ۵ - ‏۳ رأی
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - بسترهای مساعدی را جهت تخریب روابط زن و شوهر مهیا می‌سازند. ... عیب جویی: کردن در مورد برخی از رفتارهای طرف مقابل عادی است، اما روشی که فرد این ...
توصیههایی برای اصلاح روابط همسران.. روابط متقابل زن و شوهر . ... با هدف ارتقا مهارتهای زندگی زناشویی زوجین به عنوان گامی جهت افزایش کیفیت ... منجر به درک متقابل و بهتر زن و مرد از رفتارهای یکدیگر و واکنش مناسب در مقابل. این رفتارها را ..... گفتگو کردن برای زنان به شیوهای احساسی، بطوریکه مدام از آنها غلط گیری نشود. وتکراری ...

[PPT]مهارت همسر داری

ardestan.mui.ac.ir/sites/ardestan.mui.ac.ir/files/maharat-hamsar.pptx
مردان سریع تر و راحت تر از زنان، درصدد ازدواج با همسر مورد علاقه شان برمی آیند. ادامه .... بنابراین، آگاهی از ویژگی های رفتاری زنان و مردان، در بهبود روابط همسران و ایجاد آرامش ... اشتباه چهارم در رابطه زناشویی: برچسب‌زنی ... اما به غلط مرسوم است هر جا که زیاد حرف می زنند گفته می شود: حمام زنانه راه انداخته اند در حالیکه این یک نیاز خانمها است .

خیانت در روابط زناشویی - روانشناسی پیمان Payman ...

https://paymanpsychology.com › ... › رابطه و ازدواج و طلاق › روانشناسی خانواده
خیانت در روابط زناشویی: آیا شما فکر میکنید تمام خیانت کاران با هدف خیانت به همسرشان وارد رابطه ای ... جنسی خود با زنان گوناگون ادامه میدهند پشیمانی ندارند و دست از انجام رفتار خود نمیکشند. ... در حالیکه مردان از ابتدا به دنبال برقراری رابطه جنسی هستند. ... o یک باور غلط وجود دارد که میگوید ازدواج باید تمام نیازهای فرد را برطرف سازد .

همسر آزاری؛ رفتار شناسی آزار علیه شوهر

https://hawzah.net/fa/Article/View/89172/همسر-آزاری-رفتار-شناسی-آزار-علیه-شوهر
روابط زوجین، شوهر، زن، همسر، شوهرآزاری، ناسازگاری، خشونت علیه مردان، همسر آزاری، انحرافات اجتماعی. .... در تعریف «شوهرآزاری» گفته می شود: رفتاری آزار دهنده از سوی زن علیه شوهر که .... می دهند و تصور می کنند که بدین وسیله به او خدمت می کنند، غلط و اشتباه است . .... در روابط زناشویی به سختی تحریک شود و از عمل جنسی هم لذتی نبرد.

آداب و کارکردهای روابط جنسی سالم از دیدگاه اسلام، و آسیب‌های ...

eslampajoheshha.nashriyat.ir › اسلام و پژوهش‌های تربیتی 5/بهار و تابستان 90
۲۲ تیر ۱۳۹۰ - با توجه به اهمیّت روابط جنسی سالم برای زنان و مردان و کارکردهای فراوان آن، در .... برای رابطة جنسی سالم نیز آدابی معنوی و مادی، گفتاری و رفتاری وجود ...

کریستوفر رایان: آیا ما برای همهکارهی جنسی بودن طراحی ...

https://fa.tiny.ted.com/.../christopher_ryan_are_we_designed_to_be_sexual_omnivore...
در حالی که احتمالا قبل از شروع عصر کشاورزی انسانها روابط چندگانهای داشتهاند. ... انگیزی که نشان دهندهی انحصارناپذیری طبیعی در رفتار و تمایلات جنسی انسان است، ... حالا دستتان را بالا ببرید اگر مرد بیشتر از زن سروصدا راه انداخته بود. .... شده است فقط به خاطر انتظارات غیرواقعی پدید آمده از همین دیدگاه غلط در مورد رفتار و تمایلات ...

دانستنی هایی که زنان باید درباره رفتار مردان بدانند - به ...

https://healthplus.ir › روانشناسی › روانشناسی زناشویی
Home روانشناسی روانشناسی زناشویی دانستنی هایی که زنان باید درباره رفتار مردان ... روابط، و افراد دیگر صحبت می کنند در حالی که این موضوعات برای مردان خسته ...
رتبه: ۵ - ‏۴ رأی
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - او می گوید بهتر است فرهنگ زناشویی بین مرد و زن مشخص شده و تغییر یابد تا ... به زبانی دیگر مردان به دنبال روابط فرازناشویی نمی روند تا نیازهای جنسی ... پاسخ همسر آنها به این علائم ممکن است موجهه کردن او با این رفتارها باشد که به ...

نگرش‌ها و رفتارهای جنسی در تهران - فرارو

https://fararu.com/fa/news/244627/نگرش‌ها-و-رفتارهای-جنسی-در-تهران
۳ شهریور ۱۳۹۴ - رضایت پایین از روابط جنسی- عاطفی زناشویی در بین زنان و مردان، میزان بالای خود ارضایی قبل و بعد از ازدواج به ویژه در بین مردان، افزایش روابط ...

مسائل و مشکلات جنسی - مسائل و مشکلات جنسی در روابط ... - ...

www.rozaweb.com/health/sexual-health/مسائل-و-مشکلات-جنسی/
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - یعنی اختلال، بیماری یا ناهنجاری جسمانی‌ در کار است که زن یا مرد بدان مبتلاست و .... اطلاعات غلط امکان دارد باعث رفتارهای غلط جنسی در آنها می‌‌شود.
مشاوره و بهیود روابط زناشویی - سرد کننده های جنسی مردان - ما امین شماییم و آرزوی ما ... سرد کننده ی شماره ی 1:زن هایی که به گونه ی رفتار می کنند که گویی از معاشقه و ... خود را به زن هایی که نیازهایشان را بد، کثیف و یا غلط جلوه می دهند، فاش نمی سازند.

مسائل جنسی که مردان به اشتباه نگران آن هستند! - مجله ونوس - ...

https://mag.farzand.net/article/42654/مسائل-جنسی-که-مردان-به-اشتباه-نگران-آن-ه/

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - رضایت جنسی زنان به میزان توانایی همسرش در رساندن او به ارگاسم بستگی دارد! مطالعات انجام شده نشان می دهند که زنانی که از بهترین رابطه جنسی شان ...